I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, May 28, 2012

My Future Husband.


Bermula dengan kalimah allah dan assalamualaikum readers.

Hari ni Farah nak cite pasal "MY FUTURE HUSBAND". Farah tau awak awak semua mesti nak ade someone special until jannah kn. Siapa yang nak perhubungan mereka berhenti setakat pertengahan jalan sahaja betul tak. Semua nak kekal, same goes with me. Bila nk becerita tentang "future husband" ni. Banyak sangat kriteria y farah nak. Bak kata orang jangan memilih sangat. Tapi kita nak kawin sekali, mesti nak yang terbaik. Sebab dalam hidup kita nanti akan ada dia dan kita.

Kawan-kawan selalu sangat ckp, farah ni memilih sangat-sangat, itu x nak, ini x nak. hahaha. Farah sendiri x tau nape farah x boleh nak terima seseorang dalam hidup farah except my family and friend. Sebenarnya hidup sorang atau senang cite SINGLE ni, mmg best pn . Mmg la sometime tu boring, x de org nk kacau. but we free to do what we want do. hehe. yes, i admit. No one in this world is perfect also me. Tapi x tau la nape Farah nk sangatt dia ada la MR RIGHT farah. Mybe farah bkn org pertama untuk dia. tapi farah akn pasti kan y farah adalah y terakhir untuk dia.  Walaupun dia adalah orang pertama dlm hidup farah, farah juga akn pasti kan y dia adalah orang terakhir untuk farah. bkn terakhir di dunia sahaja tapi kekal hingga ke jannah.

Ok, My love.

First of all, welcome to my life. Dalam hidup saya cuma ada family, friend dan seseorang yang bakal menjadi yang halal untuk saya. Saya harap awak adalah orang y saya tunggu sehingga ke saat ni. Banyak benda y awak kena faham mengenai saya. haha. Bukan senang untuk memahami saya. Saya suka memasak tapi kena ikut mood la. Saya boleh mengemas, membasuh, sama seperti perempuan lain y boleh buat kerja rumah. Tetapi saya x suka membasuh baju dan lipat kain. bagus kan saya. bukan apa, bagi saya banyak-banyak kerja rumah itu la y paling leceh saya rasa. huhu. For me, is enough to understanding each other , u can guide me, respect me and my family, u can love me wihtout any doubt, bepegang teguh dengan agama allah. Itu baru sikit tau. hehe. My Future Husband, i dont have any experience about relationship or couple. Because u are the first one take it my love. Dont ask me, how to make it a date, go to shopping together, i really dont know. how to do. Suka hati awak la kalau nak kata saya ni kuno ke, ape ke. Tapi itu ada la realitinya.

I am a fierce, haha. Luaran saya memang seorang yang kasar dan sometime ganas. Tapi x sama dengan dalaman saya. Jangan menilai orang hanya dari luaran. Kenali la luaran dan dalaman before kita menilai dia. Kalau awak adalah jodoh saya, saya akan menguji awak dengan pelbagai cara. Kalau boleh saya nak yang terbaik untuk hidup saya dan awak. I want my family accept u, and i always think who is my partner. i know allah do the best for my life. Before or after married or i belong to you or not. I will always care about my family. I hope u can understand and give the permission to me to complete my responsibility as a daughter of Encik Nasri dan Puan Suzana. I want them proud of me, i also have a dream to accomplished together with my family. Banyak benda y saya nak bagi tau ngan awak. Insyallah, Satu hari nanti awak akn bertemu dengan saya. Dan saya akn cite y selebihnya kepada awak.

Siapa pun y allah sudah tentukan untuk farah, Farah redho dan farah yakin mesti ada hikmah atas setiap y berlaku. janji allah sentiasa di tepati. Kepada readers juga di harap awk semua pun redho dengan ketentuan ilahi. setiap benda y di cipta pasti nak kan yang cantik, hebat dan sentiasa di pandang oleh orang kn. Adat la tu, ada kadang kala kita x kan dapat apa y kita nk. Berdoa la pada allah, setiap hari agar di makbul kn dan ia menjadi kenyatann.

ok la readers, time to sleep. see u in another post ok. thanks sbb sudi membaca :)
doakn farah dapat yang terbaik ok, farah pun akan doakn untuk anda.